söndag 3 juli 2011

Lugn & ro i lilla Borlänge

Nästan skönt att man slipper allt kaos, som har hållt på 24/7 i ett par dagar :)
Vi (jag&knet) tänker inte så mycke på det, då Kiara har hållt samma skrikiga beteende som dom onyktra huliganerna utanför lägenheten.
Dom hade eggat huset, säkert nu under natten oxå!
Öppna fönstret i köket, kollar ut, & ser glassplitter & ägg snyggt utspridda utanför porten (?!?)
Vem kommer på nåt sånt??
Jo fulla omogna skitungar som fått för sig att det är ok att vara kaotiska, då dom inte kommer bli igenkända, eftersom dom inte bor i den här staden.
Vi fick öppna fönstret måååånga ggr, för att agera surkärringar, men nu gör det inget.
Jag blir faktiskt skadeglad under just den här veckan, varje år :P
Man vet ju att det dom vill ha mest, förutom att dricka, stojja runt & lyssna på musik(+köpa krimskrams inne på festivalområdet) är att ha en toalett, dusch & skön säng, men det har inte största majoriteten, under veckan *skadeglatt flin*.
Dock blir det tråkigt, för staden blir lite sort of själlös, när alla har åkt, & festivalen stängs.
Man kan inte gå ut på gatan, prata med stort sett vem som helst om nästan vad som helst.
Dom är så öppna, när dom kommit hit, så jag kan alltid känna mig lite hemma, med tanken: ''dom kommer inte komma ihåg mig ändå, så varför inte??''
De blev en himla massa mänskor på vanliga campingen :) Hela 50.000 personer hade köpt biljetter, & de var runt 8.000-9.000 funktionärer(!!!!!!) Undrar hur de kommer se ut på ''fältet'' där vanliga campingen var. Den sträckte sig från maserskolan, till riksvägen vid Tjärna Ängar, & från maserhallens baksida, upp till en liten del av sportfältet :O

Så, för det här året säger jag, vi ses igen, Peace & Love!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar